#Devojka razmišlja: Na kontrolnom

November 11, 2016

Dobro Iva, učila si. Jesi, stvarno. A i pa šta ako dobiješ 4. Neće biti smak sveta. Popravićeš. Znači još jednom, prvoj deklinaciji pripadaju imenice koje se završavaju na -ae. I uvek su ženskog roda. Ili mogu biti i muškog roda? Aaaaaaa... Jelena, pomagaj!!!
Olovka tu. Gumica spremna. Ponovila sam još jednom nastavke i spremna sam za kontrolni. Grupa B. Dobro. Jaoj bilo bi dobro i da je Sanja ista grupa. Pa da posle možemo da proveravamo odgovore. No, nema veze. Skoncentriši se Iva. Nemaš puno vremena. Kreći.


Jel nastavci za drugu deklinaciju počinju sa i? Ili sa us. Jaoj Bože opet sam zaboravila sve nastavke. Ok, seti se kako si učila. Znači ona rečenica. USkoro Idem Odavde, UMro Ekrem Odavno. Tj. us, i, o, um, e, o. Jasno. Meni se traži akuzativ jednine imenice ludus, i to je..hmmmm. Opet sam zaboravila. Pa čoveče pre samo sekund sam to ponovila. 'ajde ponovo. Uskoro....


Kako dozvati Isidoru i pitati je za akcenat u 4 zadatku. "Isidora! Isidora!" Kako bre ne čuje. O ne, nastavnica gleda. Napravi onu "Ah setila sam se" facu i nastavi da radiš. Gledaj u papir, pravi se da nešto razmišljaš. Aha, da, da. Baš evo rešavam ove zadatke koje nikad u životu nisam videla. I neeee, ne pokušavam da dozovem pomoć. Ništa interesantno nećeš ovde videti. Prođi ženo, prođi. Što nastavnici uvek moraju da gledaju u moj rad. Ljudi ništa zanimljivo nećete naći. Ionako, pojma nemam.


Jaoj bubamara je ušla u učionicu. Kako je slatka. A što je tako svetle boje. 100% je otrovna. Ili je beše crne boje kad je otrovna. E Iva, Iva. A išla si na republičkog iz biologije. Bruko! Hm, pitam li se da li ću stići da odem do knjižare na odmoru, da bih kupila onu novu svesku koju sam videla da su dobili. Da li da uzmem onu koja ide na tamno ili svetlo roze? Jaoj, koji problemi. Čekaj, skoncentriši se. Kako je moguće da na kontrolnom uvek misliš o svemu ostalom osim o kontrolnom? Vidi, sad o tome razmišljaš. Prekini.  Mislićeš i o tome kasnije. Radi taj zadatak. Posle se čudiš kako je brzo prošao ceo čas.


Još 3 minuta do kraja. Požuri, požuri, požuri. Hemijksa, hemijska. Gde je prokleta hemijska? Kako je moguće da sam to zaboravila? Samo mi nije jasno kako sam planirala da radim vežbu bez hemijske olovke? Kao da sam teći razred, a ne prva godina. Daće mi Milica jednu. Što da ne, ipak ja joj pomažem na engleskom. xD
Podebljavaj. Nastavnica neće ništa priznati što nije hemijskom. Imaš još 30 sekundi. credo (credo, 3, credidi, creditum), još 11 sekundi. nominativ množine-mladići, 4 sekunde, meus,3 (mea, me....)
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Au, dođavola!


You Might Also Like

64 comments

  1. Hahahha, a obožavam ovakve tvoje postove. :D Da, definitivno uvek razmišljamo o potpuno nebitnim stvarima na kontrolnom... I baš kad je test u pernici nemaš hemijsku... Kao i uvek, jako zabavan i originalan post. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Mnogo mi se dopao post,baš je zanimljiv i uživala sam čitajući ga.Ah,latinski je smrt.Nikako da mi se sve lepo slegne iz latinskog,deklinacije,imperfekat...


    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jako imas interesantan blog!
    Dobila si od mene follow,nadam se da ces uzvratiti!☺

    emmarecenzija.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Jako imas interesantan blog!
    Dobila si od mene follow,nadam se da ces uzvratiti!☺

    emmarecenzija.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Hahahah extra post. Moje razmišljanje na konrolnom počinje obično ovako. *seda na stolicu i bulji u nekog random lika u odeljenju*
    Šta lupa ova? Koji kontolni? Kada ga je najavila? Prošle nedelje?! Laže, 100%. Ma šta je bre ovo? Je l' ta žena retardirana? Kako da radim ovo? Đina ovo zna, ona će mi pomoći, zar ne? U jeb*te, je l' to Victoria's secret duks!? Omg, uskoro će njihova revija, ali ako je opet stave u 4 ujuru poludeću... Zvonilo je? Pa dala si nam ženo ovo pre 4 minuta... Ovi dežurni ne umeju da zvone. Šta sam uradila na kontorlnom? Ništa? Hm... Dobiću kečinu. Ma nema veze, ni prvi ni poslednji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahhaha pa lepo. E i ja uvek mislim o svemu drugom osim o tom kontrolnom

      Delete
  6. Hahahah nasmejala si me!
    Ja obično kada ne naučim lekciju,sačekam drug da uradi i onda se samo krenem i slikam telefonom,dok drugarica 'zamajava' profesorku,ništa loše tu nije! Parola snađi se! :D
    Odličan post,i mislim da dok radim kontrolni sve mi je zanimljivo,i zapitam se zašto plafon nije ljubičaste boje ili zašto su vazemaljci zeleni,koga briga za kontrolni! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah tako je bilo kod mene na nemackom pre neki dan. Doduse drug je slikao kontrolni od mene. Haha

      Delete
  7. Haha, odlično! Ovo mi je baš zanimljivo da čitam, svaka ti čast na ideji. :D

    The Fashion Spell | Instagram

    ReplyDelete
  8. Odličan post. Za razliku od tebe ja sam mnogo smirenija na kontrolnom, jer se kući dobro spremim.

    lifeinmystyle311.blogspot.com - Novi post

    -Šehada xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja i kad dobro naucim, obavezno se preispitujem na kontrolnom. Kao da ce mi to nesto pomoci. xD

      Delete
  9. Hahahah ovaj post je totalno ja na kontrolnom. :D Mnogo zanimljiva rubrika, i odlican post. :)

    ReplyDelete
  10. Preoriginalan post! Baš si me nasmejala i pronašla sam sebe u svemu ovome :).

    ReplyDelete
  11. Kao da si opisivala mene na ispitu, samo što ja jednostavno ne mogu misliti o ničemu drugom haha!
    Super post, oduševljena ♥



    IlvaMagicalWorld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na kontrolnom se uvek svi isto ponasamo haha

      Delete
  12. Hha, baš sam se lijepo nasmijala. Hm, pa meni se ovo i događa na testovima, baš se u tom trenutku sjetim neke dobre ideje za post, ili nekog ultra savršenog trika za nogomet, pa razglabam kako da to izvedem. Doslovce sam nekada pisala odgovore 5 minuta prije kraja sata, ali bitno da razmišljanja nikad nisu dovela do 1 u imeniku. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekad razmisljanja o nekoj glupoj stvari potraje i ceo kontrolnii :D

      Delete
  13. Aa latinski se učio haha, odličan post, baš si me nasmijala☺ Ja sam nastavke za 2. deklinaciju zapamtila kao usio, umeo, nema baš neke logike, ali tako kao dvije riječi ih je bilo lako zapamtiti♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I moje drugarice su zapamtile kao usio umeo, ali meni je bilo interesantnije da smisljam recenice hahhaa

      Delete
  14. Hahahah! Odličan post draga! Baš volim ovakve smješne postove, tako da si me baš nasmijala, inače, i ja sam ista takva haha :*
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    ReplyDelete
  15. Iva draga, tvoj post mi je na početku delovao tako ozbiljno, a stvari me je baš relaksirao i nasmejao. Podsetio me je na komad iz neke knjige! Odlicno napisan! Sta vise citajuci ga, jako me je asocirao na moje probleme sa neznanjem latinskog, hah! Sve u svemu, zaistaa sam uzivala citajuci!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah taj latinski. Svima zadaje ogromne muke haha

      Delete
  16. Ajoooj, ovo sam tako ja hahah :) Ne stvarno, ovi postovi su tako univerzalno i bukvalno kao da ulaziš u glavu svake od nas ponaosob. :) Sjajno, Ivo (ispravi me ako se ne varam- vokativ imena Iva je Ivo zato što ime ima manje od pet slova? Zar ne haha XD)

    Marsyly

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, problem mog zivota. Pravilno je i Iva i Ivo, ali ja vise volim da me zovu Iva.
      Inace, se svakodnevno borim sa decom u odeljenju jer me zovu Ivo da bi nervirali. xD Hahaha

      Delete
  17. Kao da si opisala mene! Učim, učim i učim i onda kad krenem da radim kontrolni sve mi se izmeša i kao da ne znam vviše ništa. Al ako nešto mrzim to je kad mi anstavnika gleda u kontrolni. Mislim se, neam tu šta da se vidi :D

    milicalifestyletips.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbolje bi bilo kada ne bismo ponavljali jedan dan pred kontrolni. Ali retko ko sebi moze priustiti taj luksuz. Hahah

      Delete
  18. haha jako zanimljiv post i dobro poznati osjećaji,potpuno sve isto kao kad ja radim kontrolni <33
    imaš follow :*
    https://beautyworld830.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  19. Hahaha i ja kada sam na kontrolnom radim sve osim onog sto bih trebala.Jako zanimljiv post!<3

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/2016/11/my-drawings.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naucno dokazano da se svi tako ponosamo hahaha

      Delete
  20. E,Ivo, Ivo. Obraca ti se gimnazijalka drustvenog smera druge godine. Latinski jezik je nesto najhore sto se noze dogoditi tinejdzeru. Jezik kao jezik, nije los, ali PRAVILA I DEKLINACIJE I VREMENA.......... ja ne znam kako sam orezoela i izvukla peticu u prvoj godini. Ako si prirodni smer,tu es stati. A drustvenjaci... ja ne znam sta da kasen za ono sto mi sada rafimo. Ne mozes zamiskiti koliko je to oravila i vremena i svasta nesto sto u srpskom ne postoji ali sr moze prevesti ja 7 nacina.... uzivaj dok mozes :))
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srecom, prirodni sam smer. Jedva cu i ovu prvu godinu preziveti :)

      Delete
  21. Svaka ti čast, baš si me sada nasmejala, ovo je kao iz moj glave izašlo XD Druga sam godina i nemam više latinski, ali nastavci me i dalje proganjaju...

    ReplyDelete
  22. Predivan post. Zaista me oduševljavaš tvojim postovima. Samo tako nastavi. Skoro sam te pronašla i zaista predivno sve pišeš. Zaista odlično.. ❤❤

    ReplyDelete
  23. Very interesting post :)
    Nice photos :)

    I follow you,follow back?
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Jao ne znam da li da se smejem ili da plačem. Prost tužna istina naših života :'D. Post je presmešan i vrlo je bio interesantan za čitanje, jedva čekam ostale iz ove serije. Ubedljivo najistinitiji dio je da u sred kontrolnog počnu da nam dolaze neke glupe misli koje nas dekoncentrišu :)

    bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Draga Iva, ovo je stvarno zanimljivo napisano da ne mogu prestati da se smijem. Stvarno je originalno i istinito. I nikako mi nije jasno zašto se ničega ne mogu sjetit kada krene kontrolni, a učila sam i znam da znam, a onda se tu nađe bruka nepotrebnih misli i na kraju se sjetim svakog odgovora kada postane kasno i nemoguće stići odgovoriti. Sve pohvale za post. :*

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se setim odgovora tog trenutka kada predam kontrolni hahah

      Delete
  26. HAHAHAHHHAHAHAH PA KOJA SI TI CARICAAAAA!!! Ovako je kod mene svaki put! Jao Boze krenule su mi suze od smejanja! Ja, bas svaki put pocnem da razmisljam o zivotu, i kako ce mi se zvati dete, pokusavam da pogodim sta sam obukla a da ne pogledam, ugledam macku kroz prozor, i onda neko pita koliko jos do zvona, 5 minuta! AHHAHAHA... Jos ovakvih postova ♥♥♥♥♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee to. Znaci kad krenem da razmisljam o tome, kada je najbolji trenutak da predjem ulicu hahaha

      Delete
  27. Hahah, baš si me nasmijala:) Super post!
    Pratim te!:*

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. def me podsjecas na mene, btw imas follow draga

    ReplyDelete
  29. KAKO ISTINITO I MOCNO!!!A POZADINA I SAM BLOG JE PREELEP!

    Novi post je na blogu:http://dropsofhappines.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  30. i really love your blog. its so creative. lets be friends? just followed you on gfc. hope you will too.
    have a beautiful day my lovely.
    https://nchimy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baś sam se pošteno ismejala. Ovo kao da je pisano iz mog ugla,bukvalno si pogodila ono pozivanje i obraćanje pažnje na sve osim na kontrolni. Samo što ja pažnju preusmerim na strop iznad, pa gledam pukotine i brojim paukove mreže. Pa, da ne pričam o tom podebljavanju i greškama koje tek sekundu pre kraja časa primetim.
      Sjajan post :)

      alijindnevnik.blogspot.com

      Delete
    2. Najbolje je to kad u poslednjoj sekundi kontrolnog uocim neku gresku. Spasim sebe propasti haha

      Delete
  31. Genijalno, slatko sam se nasmejala! <3
    Poseti moj blog: pineapplecakee.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Odlicaan post! :)
    VELIKI GIVEAWAY KOD MENE---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/big-zaful-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺