Razlika između YouTube-a i Blogger-a +KAMPANJA

August 07, 2016


Ako niste čuli za kampanju o blogerima u regionu, sigurno niste posetili ovu našu zajednicu duže vreme. Ipak verujem da takvih ima zaista malo. Ja nisam želela da napišem neki isti post kao i većina njih, ali eto smislila sam nešto svoje a da pritom i promovišem našu kampanju. Više o njoj u nastavku posta. A sada pričajmo o nekim razlika između YouTube-a i Blogger-a.


Pa realno postoji samo jedna "velika" razlika, a to je da se na YouTube-u postavljaju video materijali, dok mi na Bloggeru sve pišemo. Znači teme su vrlo često jako slične (osim u mom slučaju). I kao što postoje različite vrste kanala, tako ima i drugačijih blogova. Neki se bave samo modom i šminkom, neko DIY, neko prosto voli da piše samo o knjigama i filmovima, dok neko (kao ja) najviše voli da pravi budalu od sebe i zasmejava sve one koje to i čitaju. Znači, u svakom slučaju, poenta i bloga i YouTube kanala je slična, da zanima i nešto nauči i zasmeje one koji provode vreme gledajući/čitajući taj sadržaj.


Otprilike i napor koji svi mi ulažemo je sličan. Blogeri imaju da uređuju blog stalno, da pišu, fotografišu i uređuju te slike itd. Dok YouTube-ri imaju lepo da snime i urede video. Svede se na isto. Priznajte da nije lako prebaciti misli na papir (u našem slučaju na tastaturu) i da prosto morate imati dosta talenta i vremena da smislite kako se treba lepo izraziti i reći nešto, jer je zaista lakše da se to i ispriča. Ali ja ne podaštavam rad YouTube-ra jer i oni moraju o tome da razmišljaju, doduše malo manje, ali opet mogu reći da takođe ulažu ogroman trud.


I tako, s' obzirom da se svi mi bavimo sličnim hobijem (ja ovo ne mogu nazvati poslom), zašto su YouTube-ri popularniji od nas. Mislim zašto oni imaju na hiljade i milione pratioca a mi muku mučimo da dođemo do 1000 njih. Naravno imaju neki koji se izdvajaju pa zato i zaslužuju tolike pratioce, ali kada na Tube-u imate 300-400 pretplatnika, vi ste početnici i popularni ste level 0. Dok na blogu ste bukvalno celebrity sa tolikim brojem čitaoca.


I sada dođosmo do te kampanje. Pa o čemu se radi. Milica i Amina su počele kampanju o tome kako u Srbiji postoji ogromna nepravda prema blogerima. Stvar je u tome da se u Srbiji i regionu uopšte najviše pažnje posvećuje YouTube-rima, što je i u redu, oni imaju stvarni dosta više pratioca. Ali da nije te tolike medijske pažnje ta društvena mreža nikada ne bi zavlada ovde. A nama bloggerima se ne pruža šansa da i drugi ljudi (a ima ih puno koji ne znaju za blog) vide nešto novo. Naravno da je lakše gledati video nego čitati nešto, ali sigurno ima ljudi koji bi to želeli da rade, a nisu ni svesni da nešto takvo zaista postoji.

Pa hajde svi zajedno da pokušamo nešto da uradimo povodom toga. Hajde da kontaktiramo časopise, ili forume ili ne znam ni ja šta. A ako ništa, barem se priključite ovoj akciji tako što ćete napisati neki post na sličnu temu i pomenuti ovu kampanju. Jedini način da uspemo u svom reklamiranju, jeste da svi pokušamo nešto uraditi.
Recite mi u komentarim šta mislite o ovoj temi?
Šta je po vama najveća razlika između YouTube-a i Blogger-a?


You Might Also Like

52 comments

  1. Konačno malo drugačiji post u okviru ove kampanje. :D Slažem se sa svime što si napisala. Ni "posao" jutjubera nije lak, kao ni posao blogera. Ipak, jutjuberi imaju mnoogo veću medijsku pažnju, pa tako za blogere sa zaista kvalitetnim postovima u koje ulažu mnogo truda niko nije čuo. Ja sam od onih koji bi radije proćitali post neko odgledali video, a nadam se da nas ima još. Nadam se da ćemo uspeti da napravimo pomak ovom kampanjom. :)

    P.S. Izgled bloga je super! :D
    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, drago mi je da se mojim citaocima dopada novi izgled. XD
      Inace, hvala ti.♥

      Delete
  2. Super post! Ja ovu kampanju u potpunosti podrzavam. Shvatam da su blog i jutjub dvije razlicite kulture ali su veoma slicne a opet sva paznja je ka jutjubu. Zasto? Jesu li bolji od nas? Da li se vise trude od nas? Ili samo narod mrzi da citaju post,i vise vole da gledaju kaki se neko smeje ispred kamere i to... jutjub je super, ali i blog i ako nista makar treba da se pomene koji bloger i njegovi remek drlo negde.
    bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makar da damo priliku ljudima koji bi zeleli da citaju nesto ovako, da vide i to. :)

      Delete
  3. Odličan post, i sve divno i realno izneto! I ja sam se priključila kampanji, i nadam se da će ona uspeti da zaživi i da blogeri konačno dobiju svoje mesto pod suncem!

    Lifelover's diary

    ReplyDelete
  4. Kako u Srbiji, tako i ovdje u Bosni, Hrvatskoj, više pažnje se predaje youtuberima, nadam se da će kampanja biti uspješna! ☺

    ReplyDelete
  5. Jedina razlika je sto oni snimaju ono sto mi pisemo haha :)
    Odlicno napisano!

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Ljudu u Sbiji ili uopste ne znaju sta je blog ili su culi za Zoranu pa misle da je to samo postavljanje slika i da su svi blogovi blogovi o modi. Najgore je to sto ismevaju ljude kojima je blog posao, a pritom ne znaju koliko je truda i rada potrebno.
    Drago mi je da je pokrenuta ova kampanja blogeri zasluzuju podjednaku paznju kao i youtuberi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas tako. Samo su culi za Zoranu i misle da je to to. Tako izgleda biti bloger. A nisu upoznali ni 1/8 toga sta sve blogger nudi. ;)

      Delete
  7. Great post!

    Would you like to follow each other? Let me know, I always follow back :)

    xoxo

    ReplyDelete
  8. Apsolutno se slažem sa svime što si napisala. Drago mi je da se tvoj post dosta razlikuje ali svakako si se držala zadate teme i obuhvatila si sve što je bilo potrebno. Hvala ti puno što si nam se pridružila i što si nam pružila podršku, mnogo nam znači! Iskreno se nadam da će ova kampanja zaživeti i da će konačno doći do nekih promena u blogsferi. Odličan post Iva, oduševljena sam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Milice. Nadam se da cemo uspeti nesto uraditi, i uspeti ispuniti svoj san, da damo i drugim ljudima priliku da vide sta je to blog. :)

      Delete
  9. Nice post dear! Happy weekend «««

    Follow me via gfc and I follow back


    Jenny

    --> CHANGEABLE-STYLE <--

    ReplyDelete
  10. Odličan post! Jako mi je drago što si napisala jedan ovakav post i što si se pridružila kampanji. I ja ću se pridružiti.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ReplyDelete
  11. Sjajan post! Definitivno se slažem sa tobom i zahvaljujem ti se što si podržala ovu kampanju! Ljubim te :* ♥

    ReplyDelete
  12. Sjajno je sto si podrzala ovu kampanju na malo drugaciji nacin. :) Iskreno se nadam da cemo uspeti da ostvarimo ono sto smo zamislili i da ce blogovi jednog dana moci da se porede sa Ytom na ovim prostorima. :) Inace, novi izgled bloga je fenomenalan! :) <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa i pokusala sam da napisem ovo na neki svoj nacin, ali da ipak ostane tema ista.
      I jako mi znaci sto vam se svidja moj novi izgled. :)♥

      Delete
  13. Ovo citam tj. ovu vrstu post,po 3. put i jos uvijek mi je zanimljivo procitati od svakog misljenje,tema je odlicna i slazem se sa tobom! :)
    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto lepo je sto idalje mozes da citas ovu temu. :)

      Delete
  14. Podržavam ovu kampanju i priključiću joj se. Stvarno je šteta da toliko kvalitetnih blogova ostane nezapaženo jer je ljudima lakše da pogledaju neki video na youtube-u. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  15. Odličan post, sve je tačno što si napisala. Sada ima i puno dece koja prate neke jutubere koja čak ne znaju ni da čitaju.

    P.S. Odličan je novi dizajn.

    https://iswakish.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  16. Odličan post,sve si tačno napisala <3 .


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  17. Odlican post i u potpunosti se slazem sa tobom... ljubac

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? Mozes mi reci svoje misljenje na mom blogu.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ReplyDelete
  18. Odlican post, Ivo, sve si lepo objasnila. Ja se necu sad ovde raspisati, jer planuram da napisem post i pridruzim se kampanji. Ali oni sto mislim jeste da ako se zaista potrudimida svetu damo do znanga da postojimo, da zaista mozemo da i za nas blogere ugrabimo koje mesto pod Suncem. :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  19. Mislim da je ključna razlika u tome da je ljudima lakše da gledaju video nego da čitaju post, ali ne mislim da je u redu što mediji zapostavljaju blogere (posebno neki internet portali koji bi prvi trebali da ih promovišu). Slažem se sa tvojim tekstom, i ja sam napisala sličan na tu temu :).

    foxintheboxblog.blogspot.rs

    ReplyDelete
  20. Slažem se sa svime što si rekla, ali mislim da je najveći problem što se od malih nogu čuje za YouTube i tako djeca samo gledaju videe, a nitko ne sazna za blogove. Ja sam saznala za YouTube još prije prvog razreda, a za blog sam sama saznala možda tek prije godinu dana kad sam nešto bezveze tražila po internetu.

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je samo zato sto blogger niko ne reklamira. A YT je svuda popularan. :)

      Delete
  21. I've heard about this company! What you're doing really great!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    ReplyDelete
  22. Stvarno odlična ideja za post. ☺ Nije ovo običan post sa kampanjom koji je danas na svim blogovima, svaka čast za ideju. ☺❤ I naravno, slažem se i potpuno je realno ovo što si rekla da su Jutjuberi sa 400-500 suba bukvalna nula, dok su blogeri sa tim brojem čitalaca celebrity, kao što si rekla. ☺ Međutim, na nama je da to promenimo i nadam se da će ova kampanja zaživeti. ❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  23. Odlican post!! Slazem se sa tobom u svemu sto si gore napisala, a komentari govore o tome koliko ti je zapravo post dobar!! Post je savrsen *_* Hvala sto si napisala ovakav post. Potrudicu se da i ja napisem neki post, ali nisam bas toliko talentovana, ali uzivam u pisanju. Hwala ti!! *_* :*

    ReplyDelete
  24. Slazem se u potpunosti mislim da je jedina razlika zato sto na jutjubere mozete da naletite i dok slusate muziku ili gledate neki klip a kod blogera je drugacije.

    http://parizankafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  25. Nadam se da će ova kampanja privući veću pažnju drugih i da će i bloggere primetiti u ovom svetu i videti koliko se svi bloggeri trude i da zaslužuju istu pažnju kao i youtuberi.Poštujem rad svakoga ali na Blogomaniji gde bi trebalo biti više bloggera većina su bili youtuberi...

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da. Blogomanija je bila prebukirana youtuberima.

      Delete
  26. Pa realno, lakše je gledati video nego čitatai postove..Meni to ne predstavlaj nikakav problem, ali ljudi u okolini su lenji i prosto ih mrzi.. Neko vreme pri početku raspusta, bila je aktuelna fora kad neko napiše neki tekst na fb svi pišu '' Ne čitam dugačke tekstove za vreme raspusta'', jer je to kao kul.. A i YT je praktičniji, mogu lakše da pronalaze osobe koje žele da prate, bar mi se tako čini, a i nekako je praktičniji za korišćenje.. Ne kažem ni slučajno da blog nema svojih vrlina, kao ni da jutjub nema mana, ipak sam se ja opredelila za blog jer to više volim i pronalazim se :)

    Iiii sledi:
    mojsvetmb.blogspot.rs :'D

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺