Kako se osećam povodom kretanja u srednju školu?

August 25, 2016


Pošto se približava taj kobni prvi septembar, sve što čitam jesu postovi o školi, polasku u školu, priboru, nastavnicima i svim ostalim komponentama koji imaju veze sa tom obrazovnom ustanovom. Ja sam ove godine maturirala (osnovnu školu) i završila sam prvo poglavlje mog života. Bilo je uspona i padova, dosta uspomena i dobrih i loših, ali sve u svemu dobro je prošlo. Sada je preda mnom jedna nova škola, novi list života i uopšteno novi početak. Nadam se da će biti dobar. :)


Bukvalno, od kad znam za sebe jedva čekam srednju školu. Oduvek sam maštala o tom danu, kad ću zakoračiti u novu školu, krenuti u grad i na neki način osamostaliti se. Verovatno je na tu želju uticalo mnogo Disney filmova, iako i sama znam da nikada moj život neće biti kao u High School Musical-u. Pošto se i nisam baš najsjajnije slagala sa odeljenjem u osnovnoj, zbog toga što sam se razlikovala od njih, nadala sam se da ću u srednjoj školi pronaći one prave prijatelje, i uživati svaki dan sa njima. Mislim idalje se tome nadam, samo eto ne želim da preterujem jer ću biti dosta razočarana ako sve to ne bude kako sam planirala. Ali i ja sam baksuz, u osmom razredu mi je bilo baš dobro.☺


U meni se trenutno sukobljajavu dve Ive. Prva je ona normalna, i prava Iva, koja jedva čeka da krene u novu školu, upozna novo društvo i krene da uči. Da, da jesam štreber, ali užasno se radujem novom gradivu, i čak mi na neki način nedostaju obaveze, i to da u svakoj sekundi dana, imam nešto da radim. Ipak, ova druga Iva, lenja Iva, me nabeđuje kako je divno biti na raspustu, i kako je dobro da svako jutro ustaneš i ne razmišljaš koliko ima sati, niti da li treba nešto da uradiš ili ne. Takođe zla Iva, me podseća da će mi možda biti jako teško u srednjoj školi, i da neću moći da se bavim svojim hobijima. Ah, da samo znate kako je trenutno teško u mojoj glavi. ☺☺


No, ko me pita. Ja moram krenuti u školu, te moram. Tačnije, ne moram jer srednja škola nije obavezna ali hahahaha ako želim da uradim nešto u životu, i te kako se moram pomučiti. XD
Imam, dosta očekivanja povodom srednje škole, što mislim da je sasvim normalno. Ne mogu reći da se plašim početka jer je to stvar koju sam oduvek želela, ali sigurno da u meni buja neka trema, koje ni sama nisam svesna.Stvar je u tome, da je moju školu, moj smer upisalo 5 nas iz moje osnovne, ali ja neću ići ni sa kim od njih u isto odeljenje jer su oni učili ruski, a ja nemački. Duga priča, ali u svakom slučaju doćiću u neko novo i nepoznato odeljenje. 
Doduše, ja sam jako komunikativn i druželjubiva i obožavam da upoznajem nove ljude, tako da mislim da ću prvi dan doći kao: "Ćao, ja sam Iva i ja sam tvoja nova najbolja drugarica. Mogu li da sedim sa tobom?". Hahahah pisaću vam kako je prošao prvi dan. :D

Možda imam neko uzbuđenje tačnije strah, jer sam upisala jednu od jačih Beogradskih gimnazija, i to prirodno matematički smer, za koji su me svi tako plašili i govorili da ne upišem, ali eto ja sam bila tvrdoglava i evo me sad. U maju 2017 ću vam reći da li sam se pokaja ili ne. Hahah
Trudiću se da objavljujem postove 2 puta nedeljeno, kao i do sad u avgustu, ali opet sve zavisi od škole. Krivite nastavnike ako nema postova. XD Uživajte još dok možete, i vidimo se uskoro.☺
Recite mi da li ste vi uzbuđeni zbog polaska u školu?
Ako krećete u srednju, kako se osećate povodom toga?

You Might Also Like

57 comments

  1. Joj,i ja sam uzbuđena,i više od toga.Jedva sam čekala srednju,i drago mi je što više nisam osnovna,znaš kako je sada moćno kada izađeš i kada te pitaju za razred i a ti kažeš 'Prvi razred ili prva godina' hahaha,jedva sam čekala,ozbiljno :D
    I možda se malo više slažem sa sa pravom Ivom,i jedva čekam da upoznam profesore,gradivo i ostalo ☺

    http://natalijabeauty.blogspot.co.ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha sto kazes, zasita jeste mocno reci kao prva godina sam. :)

      Delete
  2. Krećem na fakultet u 10. mjesecu i tek oko toga sam uzbuđena!
    Novi grad, novo okruženje, nemam pojma šta me čeka, ali se veselim, straha gotovo da i nemam. ☺

    ReplyDelete
  3. Ja sam mnogo uzbuđena zbog polaska u školu. Pre svega nedostaju mi drugovi i drugarice, čak i oni bezobrazni drugovi, nedostaje nam smejanje i podvale nastavnicima. Ali pre svega, nedostaje mi učenje. Sada sam 6. razred, pa ne mogu da ti dam neki savet oko srednje, ali moraš da znaš da neće biti strašno. Svi smo to doživeli kad smo krenuli u osnovnu, i vidiš odmah smo se uklopili. Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se radujem srednjoj skoli, a drago mi je sto se i ti radujes novom pocetku.♥

      Delete
  4. Jako sam uzbuđena što se tiče srednje škole i pokušavam se što manje opterećivati time ali to je prosto nemoguće.Kao i kod tebe i kod mene se sukobljavaju dve strane.Ona koja mi govori da će sve biti u redu i ona koja mi govori da će srednja škola biti pakao.Više ne znam šta da očekujem.Sve u svemu odličan post i ćelim ti sreću u srednjoj školi ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma mislim da ce sve biti super. Javi kako je proslo. ☺

      Delete
  5. Ja krećem u osmi razred, ali već sad se radujem što ću uskoro ostaviti osnovnu iza sebe. Iskreno se nadam da neću upasti u odeljenje s nekim iz mog sadašnjeg odeljenja. Ali zato se molim da ja i moj najbolji drug iz druge škole upadnemo u istu škou. :D Želim ti puuno sreće u srednjoj! Obavezno javi kako je bilo! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam zelela da ne budem u isto odeljenju, sa bilo kim iz skole, i izgleda c se to i ostvariti. I da, iako trenutno ne volis svoje odeljenje, videces da cete se u 8 razredu dosta zbliziti... Govorim ti iz licnog iskustva ☺

      Delete
  6. Sjajan post! Veoma je zanimljiv!Takođe kod mene postoje 2 Jelene,jedna koja je protiv škole,a druga za.Obavezno piši utiske o prvom danu!Slike su veoma lepe.♥♥♥

    helchiechelchie.blogspot.rs

    ReplyDelete
  7. Super post. Ja jesam uzbuđena zbog polaska u skolu, mada malo manje nego prosle godine, kada sam polazila u srenju. Nekako se slayem sa obe Ive, ali je zaita istina da mi nedostaju obaveze. Volea bih da imam da učim, ali opet i ne, jer znam da profesori naši nisu umereni i to neće biti malo za učenje, već celodnevno. Hahahha xD
    A ti ako želiš prolitaj moj pretposlednji poost, jer sma pisala o svom iskustvu prvog dana gu gimnaziji.
    ALi znajući tebe, bar preko postova, snaći ćeš se odlično i sve će biti u redu! ♥
    Teen Queen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim i da si se oprobala u fotografusanju cveca, odlicno ti ide! :D

      Delete
    2. Procitala sam tvoj post i stvarno je super. Eto, ispricala si ceo dozivljaj. I ja cu, posle prvog septembra. ☺

      Delete
    3. I da, hvala ti na pohvalama za fotografije. Mnogo mi znaci sto vam se dopada. :)

      Delete
  8. Nema čega da se plašiš. Ako si druželjiva i voliš da učiš, to ti je veliki plus! Meni je u srednjoj školi mnogo bolje i lepše, a što je još glavnije, opuštenije. Naravno da ti neće biti školski život bajan, kao u američkim serijama, ali apsolutno nemaš čega da se bojiš. U to ćeš se uveriti za koji mesec. Želim ti srećan polazak u srednju školu, jedva čekam da čitam utiske! Što se mene tiče, ja jedva čekam školu! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sad krecem u osmi ali te u potpunosti razumem, jer mislim da cu se tako i ja donekle osecati. Odlican post. :)

    ReplyDelete
  10. Sjajan post, Ivo! :)
    Uglavnom se slažem sa onime što si napisala. Mene već počinje da hvata panika, ali ja krećem tek u 7. razred, dakle imaću još dve godine pre tog sudbonosnog završnog ispita i upisivanja u srednju školu.
    Iako, moram priznati da ti to prihvataš na puno bolji način od mene. Kod tebe ne vidim tu strašnu paniku i oblivanje znojem kada neko samo pomene reč ŠKOLA (dam, dam, dam, dam...)
    Hahah, verujem da će i to proći, već ću se uhodati i posle će sve ići prirodno, samo od sebe.
    Ostani tako nasmejana i pozitivna i želim ti punooo sreće u srednjoj! :)

    Novi post -> mravawishes.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti stvarno puno. ♡♡
      I ne, ja se stvarno ne plasim kad mi neko kaze skola. :)

      Delete
  11. Super post. Ja ove godine malo kasnije krećem u osmi razred i dosta sam uzbuđena zbog toga jer me u ovoj godini čeka i škola za talente kao i mala matura tako da sam ovih dana pod pozitivnim stresom :). Sigurna sam da ćeš biti odlična u srednjoj i držim ti palčeve da sve prođe kako treba. Skoro pa sam 100% sigurna da ćeš naići na društvo koje ti odgovara jer ste sličnih interesovanja. Volela bih da me/nas izveštavaš kako se snalaziš sa svime time. Bodrim te odavde :) <333 :*


    https://modernastreberka.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Ja sam završila 1. razred gimnazije i ako sve dobro organiziraš, imat ćeš vremena. Pošto si upisala tu školu vrlo ćeš se lako uklopiti jer imate većinom iste interese. I nemoj da te bude strah jer srednja škola nije ono što je u američkim filmovima. Želim ti svu sreću. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta. Ja bih volela da mi skola bude kao u serijama. Ali opet, mislim da ce mi biti super. :D

      Delete
  13. Ja sam do početka avgusta bila presrećna zbog kretanja u školu i ono kao 'Jeeej srednja škola, više ne moram da gledam ove manijake iz razreda koji me ionako mrze i koje ja mrzim? haha, ali bukvalno sam se 90% razreda posvađala zadnji dan škole hahah. Ipak, kako je očeo avgust, ja polako padam u šk- bože, nova škola, novo društvo, molim? i tako, moglo bi se reći da sam šokirana jer mi neki unutrašnji osećaj govori da ću posle par dana pokušati da pobegnem iz škole kroz prozor jer me svi nerviraju (bar oni za koje znam da će biti sa mnom u razredu) i tako. Prilično sm histerična u poslednje vreme hahaha. ;9 Super post, Ivo! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah ja sam od 6 posvadjana sa celim bivsim razredom. Mada smo u osmom malo izmirili odnose.
      Ma hajde, bice sve super. ☺

      Delete
  14. Draagaa mojaa,isto sam se osecala prosle godine u ovo vreme. Prvih nekoliko dana ko da nema dece u nasoj ucionici,svi cute,svi stidljivi. A sad? Cujemo se cak i na prvom spratu koliko se deremo. Ahahahhaa
    Nemoj da se brines. Bice sve okej. Budi tako komunikativna i socijalizuj se sto vise sa ljudima. Srecno ti bilo i obavezno javi kako je bilo! :)

    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  15. Ja ću sad u drugu srednje, u pitanju je medicinska škola, i moram priznati da sam jako uzbudjena zbog novih stručnih predmeta i rpfesora, a i same prakse koja će se odvijati u zdravstvenim ustanovama, a s tim da se sa tim do sad nisam susrela jako sam srecna :D Strah uvek postoji ali ga uzbudjenje uvek nadvlada. Inace tvoj post mi se jako dopao jer je drugaciji od ostalih. Imas smisla za pisanje zaista.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja jedva čekam da pođem u gimnaziju. Nekako tamo neće biti onih ljudi kojima smeta što si štreber, a imaće više onih koji imaju slična interesovanja kao ti. Ni ja se nisam slagala sa svojim odeljenjem nešto posebno, ali smo se malo zbližili ove godine. Ja onako i radujem i ne radujem se.

    giveaway kod mene na blogu! http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam isto tako razmisljala, mislim ono idalje tako razmisljam hahaha

      Delete
  17. Razumijem kako se osjecas, i sama sam bila dijelom uzbudena, a dijelom preplasena nove okoline i novog pocetka. Na moju srecu, vecinu ljudi sam vec poznavala tako da mi uklapanje nije predstavljalo neki problem. S obzirom da idem u gimnaziju, mogu reci kako je gradivo uistinu opsirno i zahtjevno, ali nista sto redovno ucenje ne bi moglo srediti. Zao mi je sto ljeto zavrsava, prebrzo je proslo i nije ispalo onako kako sam ocekivala. Zelim do over haha ... Uglavnom, zelim ti srecu u novoj skolskoj godini, vjerujem da ces se lijepo snaci. Obavezno nam javi utiske!
    Novi post -> www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jedva čekam post o prvom danu škole! Ovaj post je supeeer! :)

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  19. Radujem se što krećem u školu, ali mi je žao što je ovaj raspust kratko trajao. Već znam sa kim sam u odeljenju (pošto sam upisala farmaceutsku) i nemam nikog iz osnovne. U osnovnoj nisam preterano volela neko društvo, ali sad smo svi sličnih interesovanja, pošto smo upisali istu školu i mislim da ću više da ih volim. Malo sam se plašila početka, kako ću da se uklopim i to, ali više ne. Biće sve ok sigurnoo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sve ce biti odlicno, i pogotovo ces ti imati drustvo slicnog interesovanja. ☺

      Delete
  20. Ja sad krećem u srednju školu, i na kraju osnovne sam se radovala tome, al sad kad sam otkrila s kim idem u razred više ne. Svi su drukčiji od mene i mislim da se nitko neće htjeti družit sa mnom :( al valjda ću naći nekoga.. želim ti puno sreće u srednjoj školi :D

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj pa nemoj tako. Polako, pokusaj sa svima da se spijateljis. Ako ne, sigurno ces pronaci nekoga u nekom drugom odeljenju. Nemoj imati predrasude. ☺

      Delete
  21. Sjajan post. I ja sad krećem u srednju školu, no više sam nervozna nego uzbuđena. Krećem u gimnaziju i čeka me dosta teškog gradiva, a ja nikako ne volim učenje haha.

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, ja sam slicna, samo sto ja na neki nacin volim da ucim. :)

      Delete
  22. Odlično!
    novi post ----> http://diarybyee.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  23. Također krećem u srednju školu 5.rujna i kako se vrijeme približava malkice se plašim,ali eto mislim da je to normalno jer ipak idem u novu školu u drugom gradu.No,kad zapravo razmisliš svima u tvojem novom razredu je kao i tebi jer su i oni krenuli u novu školu,novi razred,novo okruženje i iako se dogodi da ideš s nekim iz stare škole u razred,primijetila sam da se ta prijateljstva dosta brzo raspadnu,jel.Pronaći ćeš nove ljude tamo,sa sličnim pogledom na svijet i tako neće stvari,sigurna sam da ćeš pronaći nekoga sa istim ili možda sličnim stavovima.Tako da ono,uđi tamo hrabro,jer kažem svima je isto.Također moram reći,iako će ovo zvučati štreberski,no koga briga,da i ja jedva čekam nekako školu.Da imam nekakve obveze i da nešto pišem haha,ali sigurna sam da ću za mjesec dana poželjeti da se vratim ovdje i ošamarim se par stotinu puta,no to je valjda tako.Nije škola potpuno loša pa čak i ako se tako čini.Samo je to teško ponekad zamisliti jer nekad zna biti više težih nego lakših stvari i slično,no vrijeme je da i mi odrastemo. :)
    Uniquisi ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se jako radujem srednjoj skoli i novim prijateljima, zezanju, ma svemu. ♥♥
      I da, i meni nedostaju obaveze. XD

      Delete
  24. Ja isto krecem u srednju skolu.Inace post je odlican <3

    Novi Post :http://marijaarmus.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  25. Ja isto krećem u srednju školuu i dosta me strah zbog više razloga. Najviše u posljednje vrijeme toga da neću imati vremena ni za šta drugo,ali se istovremeno radujem školi i obavezama,i ja sam štreber :D <3 Ali vjerujem da se lakše osjećaš kada si sada napisala ovo i podjelila s nama,ja isto namjeravam pisati nešto slično.
    ODLIČAN POST!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se ne plasim skole, ali joj se jako radujem.☺

      Delete
  26. Post je odlican i srecno ti u ovoj skolskoj godini <3
    Molim te poseti moj blog i daj mi svoje misljenje, znacilo bi mi previse jer sam relativno nova <3
    darkdiaryd.blogspot.rs

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺