Kako razmišljaju blogeri koji samo žele zaradu? |Collab sa Anjom

August 04, 2016


Iz dana u dan pojavljuje se sve više blogova, koje niko ne može da proprati. To je uredu, jer smo i svi mi morali u jednom trenutku biti novajlije i polako se početi boriti za svoje mesto u našoj blogosferi. Ipak, ono što mene brine jeste činjenica da se danas mnogi blogovi otvaraju samo zbog neke koristi, odnosno zarade a ne iz ljubavi prema pisanju. Međutim takvi blogovi propadaju istom brzinom kao i što su stvoreni. Jer niko neće čitati nešto što nije istinski napisano, za šta se neko nije ni potrudio već je napisano samo da bi se odradilo. Onda prestaju i saradnje, zarada novca itd. Ti blogovi se lako mogu prepoznati a ja sam u današnjem postu pokušala da na duhovit način objasnim razmišljanje tih "blogera". Naravno, dosta toga je preuveličano, ali to je samo da bi bilo zanimljivije.☺
Ovo je takođe collab sa Anjom sa bloga Anja's diary. Jako mi je drago da je Anja prihvatila saradnju, i da će iz toga izaći 2 divna (nadam se) posta.  Na njenom blogu imate malo detaljnije opisane razlike između nekadašnjih blogera i ovih današnjih. Post pročitajte ovde.


Hmmm, šta danas napisati. Sad ću da proverim mail da vidim da li imam neke poslovne ponude. Ne, ne, ne, bezveze, glupo, ooo to mi treba. U pitanju je neka kineska stranica gde su rekli da će mi platiti da ih reklamiram. Pa da može. Ionako mi treba novac da kupim onu novu Gucci haljinu. Kao da je problem malo slagati ljudi zarad novca. Pa šta, to nije prekršaj. Uopstalom svi danas lažu.


Prvo da krenem od ovih pantalona. Pa šta zaista mislim o njima. Da su ružne, nisu pamučne (iako piše da jesu), previše su se razvukle posle prvog pranja, boja nije ista kao na slici, i jako su neudobne. Pa dobro znači napisaću: "Jako su udobne. Boja savršena. Nosim ih svaki dan i nije im se ništa desilo. Ruž.. ovaj prelepe su. I obavezno kliknite na ovaj link http//najružnijestvarinasvetu.com jer mi to mnogo znači."


Rekli su mi da kad budem došla do 1000 čitaoca da ću dobiti nagradu od nekog magazina i da ću izaći u njihovom najnovijem broju. A ja sada imam svega 875 njih koji me prate. Ali to znači da ću mojom omiljenom metodom stići do tog 1000 člana u roku od nekoliko sati. Pa hajde da počnemo.
"Divan post. Zaprati me. Pratiću onda i ja tebe. Ali obećavam da ću se iščlaniti ako se ti ne učlaniš. Hajde odmah poseti moj blog, www.volimpare.blogspot.rs"
Odlično. Već sam skupila novih 47 čitaoca. Bližim se parama hohoho.


Zašto bi neko želeo da hejtuje mene i moj blog. Pa ja sve radim kako treba. Evo ova anonimna osoba kaže da sve ovo radim zbog para i da sam glupa k'o točak i da ustvari ne znam da pišem nego sve ovo radim samo zbog neke zarade. Pa šta. To je moja a ne njegova stvar. Ne mora da čita moj blog ako ne želi. Ali neka ostane učlanjen jer ono, trebaju mi čitaoci. I nije. Ja znam da pišem i ozbiljne teme evo npr: "Teroristički napadi u svetu. Pa da, dešavaju se. I ljudi ne znaju kako da se izbore sa tim. I da. Obavezno se učlanite u moj blog. I evo kupite ovu kremu jer je sjajna. I ja ću dobiti istu kremu ako je bilo ko od vas kupi tako da odmah idite u DM ili Lily ili šta god, ne interesuje me. Samo je kupite. KUPITE. KUPITE!!!!!!

I dap, to bi bilo to. Ne želim da se niko uvredi ovim postom. Mada ako se neko zaista i ponaša ovako slobodno se uvredi. XD Hahaha. I da, ja smatram da treba raditi sve ove stvari ali umereno. Mislim reklamiranje nije loše, jer je to jedini način da raširite svoju malu grupicu ljudi. I recenzije i saradnje su super (baš kao i ova moja saradnja) ali dok god vi to ne radite samo da biste dobili novac već eto da bi se svi zabavili super je to. Još jednom da se zahvalim Anji i vidimo se u nekom sledećem postu. Baaaaj.♥

You Might Also Like

56 comments

  1. Hahaha,stvarno si kraljica!!Mislim da će u budućnosti biti baš ovako..Ti i Anja ste jedne od retkih bloggerki kojima svaki drugi post nije neka saradnja sa sajtom...Ja iskreno ni ne znam kako se zaradjuje preko bloga a i ne želim još.Sve dodje u svoje vreme,trudom,pa tako i čitaoci i te reklame.A ove novije koje misle da se sve postiže za dva meseca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba puno raditi da bi se doslo do supeha, a ne to odjednom. :)

      Delete
  2. Post je odličan. Ni ja ne volim ljude takvog tipa. Msm, ko će čitati postove koje nisu napisani trudom, već samo da zaradiš. I nije važno da li će se neko učlaniti u tvoj blog. U redu je da se reklamiraš, ali da ostaviš samo 'Odličan post' i link tvog bloga. To nije u redu.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ReplyDelete
  3. Ja sam nova u blogosferi, znam da putem bloga mogu da se ostvaraju saradnje i zarađuje, ali trenutno i ne razmišljam o tome jer znam da mi treba još punoo čitalaca i pregleda, a i to mi nije cilj. Pišem jer to volim, sviđa mi se da imam svoje mesto na internetu gde mogu da iznesem svoje mišljenje o bilo čemu.

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo pisi i pisi i pisi. To je jedini kljuc uspeha. ☺

      Delete
  4. Haha baš si me nasmijala, zanimljiv post. U zadnje vrijeme srećem previše postova o suradnjama, wishlistama i svemu tome.

    ReplyDelete
  5. Extra je i tvoj post. U redu je prihvatiti po koju saradnjicu ali da se svaki post sastoji od wishlisti ili haul-ova bas i ne. Ljudima dosadi da samo to citaju. Reklame su ok,ali brate Super post i tri reda reklame su stvarno previse. Treba napisati iskren komentar i nalepiti link bloga. Stvarno super nadam se da ce se osobe promeniti i poceti da pisu jer to vole :)

    bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja volim kad mi neko ostavi link bloga i stvarno uvek pogledam, nije mi tesko. Ali kad napisu to super post, onda iz inata necu da udjem ahah

      Delete
  6. Zanimljiv post.Meni su te saradnje i haul postovi okej,ali mnogo puta se desavalo da kupim nesto sto je neka blogerka mnogo hvalila,a ustvari je proizvod propast. Ja jeste da saradjujem,ali na pocetku svog blogovanja nisam ni znala da moze da se zaradjuje preko bloga.Pisem zato sto je meni to zanimljivo. Uskoro cu napisati post na temu o svojim pocecima na blogu, o saradnjama i sl.
    Novi post ---> Outfit SheIn | Boyfriend jeans

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, ti si dokaz da nije sve savrseno sto te blogerke preporuce. :)

      Delete
  7. Užasno si me nasmejala, jer je ovaj humor upravo oslikao sadašnju situaciju. Sve pohvale jer ste obe tako iskrene i razlikujete se od ovakvih blogera!

    Lifelover's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako jeste i smeso, ali i zalosno hahah

      Delete
  8. Ivoo, da li ti zelis da ja umremm??? Hahahah, stvrano genijalan post, mislim da si sve sjajno opisala i totalno realno. Ali sta da se radi, tako je kako je. Ipak, srecom idalje postoje blogerke kao sto si ti koje pisu zato sto to istinski vole. Nadam se da si upela da otvoris oci nekome ovom postom, mozda se blogovi jednog dana ipak vrate na staro. :) :*

    ReplyDelete
  9. Sjajan post, hahaha, baš si me nasmijala. Žalosno je što se netko tako odnosi prema blogu ali si to baš prikazala na smiješan način što mi se jako sviđa.

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  10. Na neki način realan i super post. Također ste uspjele da stvarno ima duhovitosti u tome svemu i svaka vam čast! <3

    ReplyDelete
  11. Totalno si u pravu! Mnogo si me nasmejala. I sama znam nekoliko osoba koje imaju blog samo iz koristi, kako bi dobili pare, besplatnu odecu, sminku itd.. Okej je imati 2-3 saradnje, ali sad kad je svaki post saradnja sa nekim sajtom, to vec ne mogu da razumem.
    Odoh da procitam Anjicin post! ♥♥♥

    Moj blog-http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Znala sam da ćeš vrhunski napisati ovaj post - duhovito, ali zapravo vrlo realno! :D
    Mnogo mi je drago što smo sarađivale na ovaj način, sigurna sam da ćemo u budućnosti ponovo pisati neke zajedničke postove, ja sam totalno za! Ljubim te! ♥

    ReplyDelete
  13. Joj i na tvoj i na Anjin post sam padala na pod od smijeha,iako znam da je to(nažalost) istina. Čitatelji su za mene ljudi koji me razvesele sa komentarom,porukom,učlanjenjem,svojim prisustvom,a ne kao nekima broj. ja nisam ni znala za suradnje dok nisam pročitala Andrijanin post o suradnjama,bila sam u fazonu "to se može?Ne mogu da vjerujem!" Ja znam napisati na neki blog koji mi se sviđa,i učlanila sam se u njega pod post nešto tipa ovako "Odličan post_______________________________________(odgovorim na pitanja te blogerice na kraju posta,ili kažem nešto),i onda stavim link svog bloga,pod onim "Pratim te,nadam se da ćeš uzvratiti!" Ali ja se možda pogrešno izjašnjavam,pod tim nadam se ja mislim da se nadam da će ona kliknuti na link mog bloga,pročitati ili pogledati i ako želi učlaniti se ili reći što misli. Možda trebam da poradim na izjašnjavanju svojih misli i pretočavanju spomenutih u rečenice.

    Fantastiko World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako sam te dobro razumela ti lepo procitas post i ostavis svoj link bloga. To nije strasno. To svi radimo, jer se moramo nekako reklamirati kao i sto neka kozmeticka kuca mora reklamirati svoj najnoviji sampon da bi ga ljudi kupili. :)

      Delete
    2. Samo opusteno to sto radis nije nista lose. :)

      Delete
  14. Ahhahah, baš si me nasmijala. To je sve, nažalost, surova istina. I tvoj i Anjin post su me oduševili definitivno.

    ReplyDelete
  15. Hahh genijalan post,nasmejala si me samo tako. Potpuno si u pravu sto se ovoga tice,stvarno postoje takvi blogeri.Relativno sam nova u blogovanju i ovaj post ce me podsecati kako ne blogovati, ;D Sto se tice ovih recenziji i saradnji,nisu mi bas najjasnije tj kako funkcionisu,gde se mogu informisati vise o tome?

    http://sweetkokoo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno to nikome nije bas jasno. Hahah XD
      Imas sa strane mog bloga mesto da mi posaljes mail pa sve sto ti treba me mozes tu pitati. :)

      Delete
  16. Predivan post Iva,odlicno si ga napisala <33!Najtuznije je to sto je sve zaista istina,jer je sve vise takvih blogova kojima je takvo ponasanje normalno a ne smesno :)!I tvoj i Anjin post su sjajni <3!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si shvatila poentu. ♥ Hvala ti.♥

      Delete
  17. Fenomenalno napisan post :) Veoma duhovito pre svega,ali što je najgore pozadina te duhovitosti je realnost pojedinih blogera :D Većina ljudi danas počinje sa blogom ili yt zbog neke zarade...

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Veoma si duhovita, to je bitno. Uvek nasmeješ ljude oko seve! Svi postovi su ti odlični, ovaj takođe! I dizajn bloga ti je STRAVA! Genijalna si!

    http://dnkbff.blogspot.rs/ DANAS JE ROĐENDAN NAŠEG BLOGA!

    ReplyDelete
  19. Jako mi se dopao post. Odlicno si napisala, u potpunosti se slazem sa tobom. ljubac

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? Mozes mi reci svoje misljenje na mom blogu.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ReplyDelete
  20. Vauuu, baš jak post sa još jačom porukom. Mene baš nerviraju one blogerke kojima je svaki post saradnja sa nekim sajtom jer, realno, došla sam da čitam tuđa mišljenja i shvatanja, a ne da kupujem preko njihovih blogova, samo da bi one besplatno dobile stvari koje uopšte nisu lepe.

    ReplyDelete
  21. Baš si me nasmejala ovim postom, pogotovo za linkove. Super si odradila post, mnogo mi se sviđa ☺❤
    Učlanila sam se u tvoj blog, sviđa mi se kako pišeš

    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Definitivno strava post! Necu mnogo komentarisati bligere novajlije koji su tu zbog novca, jer mislim da je pore tvog posta bespotrebno. Zaista si sve objasnika i i tvoj i Anjin post su jako divni i istinuti. Inace, dopada mu se sto humir ni ivde ne izotaje. :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  23. Zarada je nešta prolazno i mnogo je zanimljivije kada pišeš post iz ljubavi prema pisanju nego iz ljubavi prema parama koje ćeš da dobiješ uz pomoć tog posta ili ne znam čega drugog.Odličan post i jako mi se sviđa tvoje mišljenje i tvoj stav ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. *U redu, ♡.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh dobro. Kao da je bitno. XD
      Hvala u svakom slucaju.

      Delete
  25. Hhahahaah, koliko je dobar post! Bravo, ja sam oduševljena hahah

    ReplyDelete
  26. Baš me nasmijao ovaj post, ali žalosno je to što takvih ljudi ima sve više i više, pa se kasnije još počnu baviti youtube-om i na taj način još više zarađivati. Jednom sam gledala video od neke cure koja je radila haul, a ima modni blog. Rekla je da odjeću više ne kupuje jer je dobija od raznih sajtova pa čak i modnih kuća da ih reklamira na blogu i da joj blog služi samo za to.

    ReplyDelete
  27. Ova tema mi se jako sviđa.. Nasmijala me je, i živa istina je. Ja jesam nova blogerka,ali nisam napravila ovaj blog da mi imala nekog profita od njega (lijepo bi bilo da imam) no nije stvar samo u tome. Volim kada pišem nešto što zabavlja ljude,kada vidim da mi si međusobno dajemo podrške. To je ono bitno u blogu,a ne novac.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, ti si nova ali idalje ne zelis nista vise od bloga, vec ono sto ti on sam donosi. ☺
      Odlicno razmisljanje!♥

      Delete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺