ŽIVIM ZA DANAS, NE ZA SUTRA!!!

April 28, 2016

Trenutno mi najviše treba vremena. I ne, ne vreme da bih mogla da se spremam za prijemni, već vreme za život. Prijemni, škola i učenje su mehanički deo mene. To je ono što moram da obavim, znate neka vrsta moje dužnosti. Ali Iva ima i onu svoju mučnu i emotivnu stranu kojoj jako treba da vreme sporije ide, i da ako može negde i zastane.


Oduvek sam smatrala svoj život lošim. Ne da mi nešto fali, već sam oduvek maštala o momentu kad ću odrasti, krenuti u srednju školu i puff sve će mi se promeniti i život će mi biti kao u filmu. Epa, od toga nema ništa.


Nisam volela svoj razred. Školu da ne pominjem. Nekako nikad se nisam uklopila sa tom decom, ali iskreno i ja sam preterivala. Hejter sam veliki, i često vidim samo ono najgore. Ne želim da pogledam dobre stvari i da shvatim da nije sve tako crno. Možda sam zato bila i nezadovoljna. Izgovore sam trazila u drugima, ne u sebi. Samo se nadala nečem boljem, ustvari da bih izbegla sadašnjost.


Skoro sam čula pesmu koja mi je promenila život. Verovatno se stalno oko mene puštaju pesme koje imaju jako važne poruke i opasno emotivne reči. Mi ih ne primećujemo zar ne? Više se sluša WORK, WORK, WORK, WORK. Iskreno, ne znam zašto sam se tako povezala sa tim rečima. No, sve to me je navelo na razmišljanje o životu. Da li je sve tako crno? Zašto sam nezadovoljna? Vreme leti brzo?


Svako veče pred spavanje razmišljam o prethodnom danu. I tako sam shvatila kako je meni svaki dan ispunjen, lep. Bilo da ja sedim ceo dan u kući i učim ili sam u školi i zezam se, ili samo ležim i gledam seriju. Život je divan. U školi smo se svi zbližili, jako se dobro družimo, uživamo i eto ne želim da dođe kraj. Da, trebamo ići dalje, ali hajde da ovo što imamo traje još malo. Prerano je za rastanak. Nije ovo neki kraj, samo jedna raskrsnica, ali ja samo želim da se vratim u prošlost i kažem maloj Ivi, da je život sjajan, da se ne treba nervirati već uživati svaki dan jer možda se taj dan više nikad ne ponovi.


Treba biti zahvalan na svemu što su naši roditelji uradili za nas, a ne da jadikujemo i tražimo neke mane. Niko nije savršen i samo time ćemo sebi život zagorčavati. Želeti bolje i sanjati mnogo više od mogućeg, pravimo sebi komplekse i počinjemo živeti u snovima a ne u stvarnosti. Ne smem živeti za budućnost već za sadašnjost. Truditi se da svaki dan uradim nešto na šta ću jednog dana biti ponosna. Uveče kad dođem kući i smaram se za laptopom shvatim kako mi se tog dana desilo pregršt lepih stvari. Svaka svađa, svaka ocena, svaki trač čini moj život takvim kakav jeste.


Jednom u životu imam 15 godina i zašto želim da budem starija kad eto ovo je sve tako divno. Da, lepo je i sa 30 i sa 50 i 90 samo je stvar kako ko to shvati i koliko ko uzima od života. Zar želite da se jednog dana prisećate tinejdzerskih godina i kažete: "Pa, i nisam imao neki život." Ne. Treba da kažeš: "Kakav god moj život bio, ja sam zadovoljan. Imao sam krov nad glavom, hranu na stolu, puno druženja, smeha i veselja, i to je dosta za jedan srećan i lep život. Hvala Bogu što postojim"


Niko nije toliko loš da bih ga ja mrzela. Svima treba pružiti šansu. Kad bih sad mogla da vratim septembar. Avaj. No, hajde neću ni o tome toliko pričati. Nemam od toga ama baš ništa. Brišem sve negativne misli, lošu prošlost i želju za povratkom. Ne, ne može ni to. Onda se previše posvećujem tome, a ja ni to ne želim. Treba mi samo neki umereni život, lepa sadašnjost i osmeh. Dosta!


Žao mi što ranije nisam shvatala ove stvari. No, sada se trudim da svoj život promenim iz korena. Neće mene neko rasplakati ili iznervirati. To prvo ja neću dozvoliti. Ne ostavljam više ništa za sutra. Sve ću uraditi danas, sve ću zapisati, i radiću stvari koje me ispunjavaju. Neću više dozvoliti da me ni obaveze sputavaju u stvarima koje volim. Slušam veselu muziku u fazonu "Don't worry, be happy!" Svako jutro prvo podignem roletne udahnem svež vazduh, i pospremim sobu. Tako se bolje osećam. Pomognem i sebi a i mami. Smejem se redovnije i češće govorim ljudima da mi je stalo. Još jednom ŽIVOT JE DIVAN!!

Hvala svima vama koji ste pročitali ovaj post od početka do kraja. Stvarno mi to znači. Ja sam se sada rasplakala, ali preživeću.
Danas mi je rođendan, i godinu ipo dana postojanja mog bloga. Tako da mislim da ste zaslužili jedan ovakav post. Hvala vam još jednom puno. Očekujem vaša mišljenja u komntarima. Do sledećeg posta. 


You Might Also Like

52 comments

  1. Happy birthday!
    This made me think. Really think. I am a big pesimist and I see only the worst in things.
    I was always living for the future. Never for today. But I decided to change something. I want to live for THIS moment, THIS day, not waiting for the summer to change something. Thank you, Iva, you opened my eyes. I think that I will try hard to change something now. Thank you, really.

    ReplyDelete
  2. srećan rođendan, draga! nadam se da će ti se sve želje ostvariti jer to i zaslužuješ, jer si stvarno divna :) mislim da smo slične po pitanju nekih stvari, samo, ja se više bojim promena, ili čak toga da ću zažaliti ako mi neko priđe bliže, pa se tako ni ne zbližavam previše... verovatno sam zato pomalo odsečena od razreda. mnogo mi se dopao ovaj post, stvarno si pogodila u srž svega

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na predivnom koemntaru i divnim zeljama.♥

      Delete
  3. Da li bi mi poverovala ukoliko bih ti rekla da trenutno brišem suze? predivno, Ivo, to je jedino što mogu da ti kažem nakon ovoga! <33

    In my heart

    ReplyDelete
  4. Nice to meet you a very colorful post
    To me new post
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    ReplyDelete
  5. Preeedivann post,nemam reci ❤️!Srecan rodjendan ❤️!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Srecan rodjendan draga, puno zdravlja, srece i suspeha u zivotu. Malo je reci da sam ostala bez teksta dok sam citala tvoj post, i evo u trenutku dok ti pisem ovaj komentar, placem. Probudilo se u meni nesto, ne znam, naterala si me da razmisljam o svom zivotu kao nikada do sad. Drago mi je sto si ti uspela sebi da dokazes da je sreca u malim stvarima i da nije sve tako crno, nadam se da cu i ja uspeti. <33

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Namera mi je bila, samo da se ispovedim, ali izgleda da sam uspela da prenesem svoje emocije na vas, i zato mi je bas drago.♥♥

      Delete
  7. odličan post,stvarno si prenjela jaku poruku <3 :)

    http://lamiyasworld.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  8. Divan post, srecan rodjendan.
    http://majinlittleworld.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Stvarno doličan post, ako želiš zaprati me značilo bi mi ♥
    Novi post → http://prvipostadress.blogspot.ba/2016/04/proizvodi-za-usne.html

    ReplyDelete
  10. Sad sam procitala post, svaka cast. Sasvim se slazem sa tobom i zaista si sve lepo rekla. Srecan rodjendan sa zakasnjenjem nadam se da si ga lepo proslavila. Tvoj blog je divan i zaista me odusevljavas sa svojim postovima. Vidi se da se trudis i tvoj blog je zaista savrsen. Samo napred i u pravu si zivot je divan:) Bravo,Ivo!!
    Ana<33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na prelepom komentaru.♥♥

      Delete
  11. Prvo,srecan rodjendan!!Divan post.Iskreno,slazem se sa tobom,ni ja nisam nesto zadovoljna sa svojim zivotom,sa svojim gledanjem na neke stvari.Jednom se zivi i treba to iskoristiti najbolje sto mozemo.

    ReplyDelete
  12. Post je savršen i predivno napisan ♥. Uživala sam čitajući :).

    P.S. Srećan rođendan ♥!

    ReplyDelete
  13. Srecan rodjendan saa zakasnjenjem!!!♥ Post je predivan,stvarno nemam reci.I mene si rasplakala..Imas odlican blog i super pises,samo tako nastavi!!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  14. Draga Iva, srećan ti rođendan sa malim zakašnjenjem! Želim ti puno, puno sreće, ljubavi, zdravlja, da upišeš školu koju želiš i da ispuniš sve svoje želje! :**
    Oduševila si me svojim postom, a još više time što si konačno spoznala da je život nešto divno i da je svaki dan dragocen. Preporučujem ti da pročitaš knjigu 'Tajna' od Ronde Bern. Pisaću o njoj na blogu ovih dana, jer je totalno promenila moj život i moj pogled na svet. Jako će te motivisati da istraješ u nameri da ostaneš pozitivna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Anja na prelepim zeljama, nadam se da ce mi se to donekle i ostvariti. :)

      Delete
  15. crvenokosagimnazijalka.blogspot.hr Dnevnik jedne gimnazijalke, check it and follow!

    ReplyDelete
  16. Stvarno divno, vidi se da si ga pisala iz srca i sa puno emocija. Dala si divne savete i pokusaj da se sto manje nerviras i mucis, jer na kraju sve sto nam ostaju su uspomene na lepe stvari. :) Uclanio sam se na tvoj blog i mislim da je odlican samo tako nastavi!
    Novi post http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  17. predivan blog, post je stvarno interesantan i lep!

    ksendzi.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. super post kao i uvek,
    posetite moj blog

    natalysmessycorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Predivann post,ne znam da l mi verujes ali asplakala si me :*
    Pogledaj moj prvi post ako zelis http://sjfashionlove.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
  20. Draga Iva HVALA! Hvala ti na ovakvom postu, ne znam sta bih jos mogla da kazem!
    Ukoliko zelis pogledaj moj blog. Od danas sam tvoj verni citalac :*

    andejlatako.blogspot.rs

    ReplyDelete
  21. Hi dear! You blog is very nice..so, I follow you now with GFC(n. 322).
    Follow me back, please?
    Have a nice day..Kisses!

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ReplyDelete
  22. hey dear, your blog is amazing, follow4follow?
    kisses from Ukraine :-****
    maliovanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Slušaj sebe i svoje srce i to nek ti bude zvijezda vodilja...nek te ne zanima sta ce drugi rec,oni su samo prepreka u svemu,prepreka tvoje slobode,najbitnije je da si ti zadovoljna sobom...
    www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba

    ReplyDelete
  24. Divna kao i uvek :)
    Tvoja sam verna citateljka, ovim postom si me odusevila :)
    Ako hoces, pogledaj moj blog na http://missymj.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  25. Jadan divan, inspirativan i motivacijski post. Nova sam na tvom blogu, i mogu reći da me oduševljava tvoje pisanje ovakvih postova. :) I sama sam pre godinu dana uvidela da je moj razred sjajan i da sam možda previše dramila oko nekih stvari. xD Kako nam ostaje jedna godina drudim ju se što bolje iskoristiti. Živi život, zezaj krizu jer ovaj život nema reprizu! :D

    xoxo, Staša

    https://luxulent.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺