Profesionalna orjentacija

March 06, 2015


Sigurno dosta vas ne zna sta ovo znaci, pa cu zato pojasniti. Profesionalna orjentacija postoji u nekim skolama kao predmet i sluzi da pomogne osnovcima da izaberu pravu srednju skolu za sebe. Ja ne polazem prijemni ove godine vec sledece ali ipak stalno razmisljam o tome sta cu da upisem. Odlucila sam da vam dam nekoliko saveta.☺Mada ja bas nisam strucna ali nema veze. :(

Odabir skole:


 Interesovanja
Prva star koju morate da znate pri upisu jeste koja su vam interesovanja. Ukoliko volite neki zanat kao npr. kuvanje ili tako nesto, onda trebate to da upisete. Dok ako volite medicinu ne morate da upisujete medicinsku srednju skolu, vec iz gimnazije cete lakse upisati fakultet, bar po mom misljenju.☺

Ja planiram gimnaziju i to je sigurno. Cesto se moje "drugarice" mesaju u moj izbor. Npr. kazu kao kako je ginaziju glupa, kako mogu pod da cistim sa njom. One su upravu, ja kad zavrsim gimnaziju nisam strucna u nekoj oblasti, ali posto sam ja sigurna da cu upisati fakultet to je definitivno moj put.☺ Ja se ne mesam u njihov odabir ali one u moj naravno da moraju. -_-

 Konacna odluka
Konacnu odluku cine povezanost vase zelje i vasih mogucnosti. Znaci morati biti umereni u zeljama. Ne mozete pozeleti da upisete Matematicku gimnaziju, a bili ste jedva dobri. Naravno bice taj prijemni, ali opet ne mozete se toliko izvaditi na prijemnom. Osim toga morate znati vas cilj, vasu zelju, mada je moguce da ce vam se interesovanja promeniti.

Raspitivanje
To je sledeca stavka. Iako deluje lako lako, i nije bas tako. Ono sto treba da uradite jeste da pronadjete vasu zeljenu skolu na internetu, procitate nesto o upisu itd. Ili mozda bi bolje bilo, ako znate nekoga ko ide u tu skolu da se posavetujete. Krenite da se raspitujete na vreme. Moje je misljenje da ne mozete cekati da vidite kolko imate poena, nego odmah krenite sa raspitivanjem i odlucivanjem.☺
Ucenje 
 Ovo bas ne spada u to kako odabrati skolu, ali opet... Ukolko ne odlucite da ucite na vreme sve ce se pretvoriti u propast. Mislim da je sad poslednja sansa da uhvatite voz za ucenje, kao i da popravljate ocene u skoli. To je savet i za sve sestake i sedmake, jer se poeni iz skole racunaju od 6 razreda. Zato sto mozda vama to izgled ne bitno kao ocena gore dole, ali ta ocena ce vam nositi par poena i to moze da vam znai da li cete se upisati u zeljenu skolu ili ne. Tako da knjig u sake svii!!.☺
 E sad kad smo kod ucenja, ja stavrno moram da idem da ucim. Hahahaha LOL ko ce da uci u 9 sati uvece? Mislim ja bih trebala jer imam takmicenje, ali koga briga. Be Cool Baby! ;) Trenutno me mrzi da napisem post sa favortitima ali obecavam uradicu to u toku sledece nedelje.
P.S. Srecan (unapred) 8 mart, svim zenama, devojkama i devojcicama koje prate moji blog ili koje su samo u prolazu.☺








You Might Also Like

36 comments

  1. Joj blog ti je stvarno super stalno ga citam i pratim te.♥
    Znacilo bi mi kada bi pogledala moj blog i rekla svoje misljenje!♥
    aleksandrascorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Savrsen post! Jako lepo napisan na tvoj nacin ▒♥♥

    ReplyDelete
  3. nama su ovo ubacili,ali imamo tek na kraju školske godine.A ja već znam koju cu srednju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi to nemamo. Ali dobro, ja isto znam sta cu.☺

      Delete
  4. I ja planiram upisati gimnaziju. Većina kaže da sa gimnazijom kao da nisi ni išao u srednju školu. I šta,ja sad trebam upisati medicinsku te da sam po ceo dan na praksi pa u školi,ili tehničku koja me uopšte ne zanima,ekonomsku koja mi se ne sviđa? Šta god da izaberem i ako mislim da je to ok,onda ću poslušati sebe. Tako da,nisu u pravu.
    Sviđaju mi se saveti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno se slazem. Gimnazija te obrazuje u svakom pravcu. Ne moraju svi upisati medicinsku. Kod nas ko ne zna sta ce da upise upise medicinsku, za medicinsku sestru i to je to. Slobodno slusaj sebe i savetuj se sa svojim roditeljima i izabraces ono najbolje. ;)♥

      Delete
  5. Super post. :) Slazem se s' tobom ali ja cu o tome razmisljati za 4 godine. XD :)
    poseti moj blog i followaj ga ako ti se svidja:
    sandrin-kutak.blogpot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uff ti imas bas puno vremena. Ali sad ti je vreme da krenes da ucis, da ne bude ko sa mojom drugaricom koja se u 8 razredu setila da uci, i sada bi sve dala da moze da se vrati u 5.☺

      Delete
  6. Uf ja iskreno ne volim ovakve ozbiljnije postove,nije to do tebe nego jednostavno ne volim ucenje skolu i to haha xd a ni tako te neke ozbiljnije teme.Inace post je odlican kome treba ovo,meni ne treba pa me i ne zanima mnogo.Ali znas da volim tvoj blog i nemoj ovo shvatiti kao uvredu moolim te.
    P.S. svidja mi se novi izgled bloga.Mnogo je slatko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj bre.♥ Pa naravno da necu da se naljutim, ne lezi svakome svaka tema. Ima dosta dece koje ce da polazu malu maturu pa sam zelela nekako da im pomognem. Trbeace i tebi kad malo poratses.☺♥ Hvala ti.♥

      Delete
  7. Pa odličan post, kao i uvek. :*

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Verujem da ce mnogima koristiti ovaj post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super post ;)!!♥

    andreasworld11@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Dobri saveti, pomogla si mi puno. :)

    http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago zbog toga.♥ Ti si prva koja si mi to rekla.☺

      Delete
  11. Jaooo to meni sledi..ada sam jos od petog znala sta cu tako da.. <3
    Pogledaj moj novi post: http://feshalafashion.blogspot.com/2015/03/study-tips-and-organization.html

    ReplyDelete
  12. Veoma dobra ideja za post . Nikad se ne bih sjetila ovoga :-)

    ReplyDelete
  13. Kao I uvek predivan post I ideja!Jako si kreativna I imas predobre ideje to mi se mnogo svidja kod tebe :))♥
    Poseti moj post I komentarisi.molim te nova sam :(
    http://samojestrane.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. Trudim se da uvek budem kreativna.♥

      Delete
  14. Super ideja za pisanje posta. Već sam znala sve što je ovde napisano, vezano za konačnu odluku, interesovanja, ocene ali sigurno će nekom poslužiti. Najverovatnije ću upisati neku gimnaziju, nisam ni sama sigurna koju. Možda Šestu? Ne znam :)
    Još ću razmisliti i razgovarati sa mamom pa ćemo videti :)

    Novi post na blogu --> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da procitala sam na tvom blogu da si isla na profesionalnu orjentaciju. I ja isto planiram gimnaziju isto mozda sestu ili petu.☺ Ne znam. Imam jos malo vremena da to razmislim.☺

      Delete
  15. Ćao, osvojila si 1. mesto na giveaway na mom blogu, čestitam! Napiši mi u komentaru na ovom postu šta bi želela kao nagradu: http://milenafashion123.blogspot.com/2015/03/proglasenje-pobednika-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, haval puno.♥ Odlucila sam se za reklamu bloga oonoliko koliko si ti u mogucnosti da me reklamiras.☺♥

      Delete
  16. I ja tebi želim srećan 8. mart. ♥ Sviđa mi se tvoj blog i način na koji pišeš. I ja sam totalno za gimnaziju (koju sam i sama želela da upišem, ali na kraju nisam), jer, ako ti znaš da ćeš se dalje školovati, ona pruža najadekvatniju podlogu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zao mi je sto nisi upisala ono sto si htela. :(

      Delete
  17. Super poost! Ne volim baš ovakve teme zato što imam još vremna i to. Mooolim te nemoj da se ljutiš, nije do tebe!

    Poseti moj blog-------→ justforgirrl.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jooj pa nema veze. Vec mi je neko slicno to reko, naravno da se ne ljutim. Sve zavisi od uzrasta. Ja trebam uskoro da se oprdelim pa sam zato napisala.☺

    ReplyDelete
  19. Great post!

    Would you like to follow each other?
    let me know if you follow me, and I will follow you back after it.
    thank you!


    Tom and Tins BLOG

    INSTAGRAM

    BLOG LOVIN

    Google+



    ReplyDelete
    Replies
    1. Thnak you. I will think about your idea.♥☺

      Delete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺