Iva's Trach Party #4

January 02, 2015

Hej hej everyone.♥ Evo ga prvi Trach Party u ovoj godini. Prosto sam zavisna od te recenice. Stalno je govorim. Danas sam cak rekla: "Jaoj ovo je prvi put da cekam autobus na ovoj stanici -_-" Stvarno sam luda. Nego da ne duzim vise, imam bas puno danas da pisem i nastavite sa citanjem bice vam veoma zanimljivo.
Pa kao prvo jel vam se svidja slika? Posto je ovo Trach Party morala sam da stavim ovu sliku. A jel vam se svidjaju brkovi koje sam stavila ovoj devojci? XD
Joj prosla je i ova godina. Koliko godine brzo lete ne mogu ni sama da poverujem. Lepa je bila. Odrasla sam dosta i promenila sam se. Mnogo toga sam naucila i prosto ostace mi mnogo stvari za pamcenje. Naravno bilo je i malo losijih stvari i stvari zbog kojih sam se iznervirala i pokajala pa sta cu? Zivot ide dalje i ne treba se nervirati oko nebitnih stvari. Sve se to zaboravi i popravi. Sve ispadne kako treba. Niko od nas nije savrsen, napravljeni smo da gresimo i to je to.
Ali kad se okrnete i pocnete da se prisecate neceg neverovatno je da cete vise pamtiti neke ruzne stvari nego lepe. Mada to sve zavisi od coveka. I od toga koliki utisak je taj dozivljaj ostavio na vas.
Nego necu vise da smaram i da pametujem (Ali Iva, to stalno radis) malo cu da vam ispricam sta se desilo zanimljivo.
Ova slika mi je bas lepa.♥

Pa prvo je to da sam isla na premijeru filma Peti Leptir. To je prvi srpski film u 3D-u, i nas porodicni prijatelj je glumio tu. Isla sam sa drugaricom i divno smo se proveli. Ideja filma je odlicna. Napravljen je po knjizi Urosa Petrovica pod istim nazivom. Jedino su ti efekti malo losi, ali ok, ovo je tek prvi put da rade nesto tako. Volim to sto sam isla na premijeru, i tamo videla i upoznala najbolje srpske glumce.

A onda nesto najlepse sto mi se desilo u decembru.♥ 30. decembra se odravalo kao neka ulica otvorenog srca u mojoj opstini. (Slicnom onom sto se desava u centru grada). I sada tu je bilo svaceg, od nekih zonglera i animatora, pevaca, folklorista i ostalog. Moja sestra jase u jednom konjickom klubu i njima su platili da dovedu konje, kocije i tako. Epa taj covek je kociju uvece ostavio kod nas, a konje ujutru posto je morao 2 puta da ih dovozi. I onda su tako konji stojali ceo dan kod mene u dvoristu i ja sam ih jahala i tko ih mazila, igrala se sa njima i ostalo.
Inace ja znam da jasem, 2 godine sam to ucila i trenirala, a moja sestra je ozbiljna u tome i jase vec 10 godina (To mi nije rodjena sestra). Nas dve smo posle vozile kociju po svim ulicama. Ali sama ta stvar da se dva konja nalaze u tvom dvoristu je neverovatna.
Kako su lepi.



Pogled sa mog prozora
Zavrsila sam skolu. Mislim ne jos imam jos godinu ipo dana, ali mislila sam na prvo polugodiste. Pao je prvi sneg. Grudvanje, sankanje i pravljenje sneska. Nisam ga jos napravila ali hocu za neki dan.
Ovo su automobili napravili u mojoj ulici.
 Trenutno pesmu koju najvise slusam je Taylor Swift-Blank Space. Inace nisam ljubitelj Taylor i ne volim bas njene pesme, ali ova mi se nesto svidja i bas je puno slusam.
Posto je nova godina, promenila sam izgled bloga i puno toga promenila. Eto da mi bude lepse u Novoj godini. A i sklonila sam muziku. Mogli ste da glasate i bilo je 10-10, ali sam ja ipak sklonila jer znam da ne volite svi istu muziku kao i ja, a i dosadno je da se stalno ponavlja isto.


You Might Also Like

16 comments

  1. Interesantan i zanimljiv postic!Druga i poslednja slika su super.Kako auti mogu ostaviti tako super trag?I ja tako govorim "ovo mi je prvi put da.....u ovoj godini" xD!

    ReplyDelete
  2. super post ,volim čitati ovakve postove.ovi konjevi su jaaako lijepi ,i ja volim konje ali nikada nisam imala priliku ni jednog da jašem a niti sam ikada to i trenirala,a sad slažem se s tobom 2014 godina je zapravo bila i dobra i loša toliko stvari se izdešavalo,ali bilo bi glupo kada bi sve išlo po planu,nekada moramo malo i skrenuti ,jer šta bismo pričali da se desilo neočekivano i zanimljivo kada bi išlo sve onako kako mi želimo.život bi bio dosada,ali evo umjesto da pametujem završavam s pametovanjem i želim ti sve najbolje u novoj godini,puno zdravlja sreće veselja i svega što poželiš.(što se kosi s ovim što sam maloprije napisaala ali nmvz)

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja volim konje, i volim sa njima da provodim vreme.

      Delete
  3. Super ti je post, svidjaju mi se slike! http://milenafashion123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super ti je nova pozadina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Stavila sam je zbog toga sto me podseca na pticu koju je Tris istetovirala. ♥

      Delete
    2. Hahaha,ja sam to isto pomislila :)

      Delete
    3. Pa slicno razmisljamo, mislim ipak smo Divergent fanovi.

      Delete
  5. Blog ti je jako dobar,a mogu reci da mi je ovo omiljeni post..odlican je :D

    ReplyDelete
  6. Super je slika, kao i pozadina. Obozavam da citam ovakve postove. ♥

    ReplyDelete
  7. Hvala na komentaru sta volis na mom blogu, sad ja tebi da uzvratim.
    Kod tvog bloga mi se pre svega svidja izgled. Imas originalne ideje, pogotovo ovo za jelku. Volim sto sve detaljno i lepo opises. Najbolji postovi su mi Iva's Trach Party. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. Trudi se da opisem najbolje sto mogu. Mnogo volim tvoj blog, i drago mi je sto ti se moj svijda. ♥

      Delete

Reci svoje iskreno mišljenje ☺