Playboy Pin Up

October 30, 2014

Ovu ideju mi je dala blogerka Tijana, jel je ona dobila Bethani Mota parfem i napravila recenziju, pa eto i ja da vam nesto kazem o parfemima. Pa da pocnemo.
Imam ih puno ali opet sve koristim. I verujte mi nisu samo ambalaze od parfema, nego ih ima. Imam ih tako puno zbog toga sto je retko koji koji prijatelj mastovit nego mi svi za rodjendan kupe samo parfeme.





Eto iih..:D Imam par nekih koji mi se ne svidjaju pa ih i ne koristim, kao npr. ovaj veliki charm, i boni bons.
B.U. je jedan od omisljenih brendova parfema tinejdzera. Svako do vas sigurno ima barem jedan B.U. parfem. Meni bas lepo mirisu, ali mi se cesto desi da promenim misljenje.


Kao na primer Sweet Candy. Toliko sam ga zelela i trcala da ga kupim a onda posle 2 nedelje uopste mi se ne svidja.. Ali svi kad dodju kod mene to je prvi parfem za koji se uhvate.
A sada moj omiljeni parfeeem.. Iii to je Playboy Pin Up . Prelepo mirise. Ne znam kako da vam objasnim, pomalo slatko ali ne da vam smeta. Ako ga ikad vidite u parfimerijama obavezno pomirisite i javite mi kako mirise..XD Ja sam kupila toaletnu vodu i kupku zajedno u pakovanju.

Pozdravlja vas vasa

You Might Also Like

0 comments

Reci svoje iskreno mišljenje ☺